torsdag 28 oktober 2010

The (family)freak show

Kommentarerna från mina familjemedlemmar, ja, vad ska man säga... Det är rolig läsning iallafall. Mammas kommentar betyder : "Redan testat i förrgår", men hon hade inte skrivit namn, så jag trodde att det var pappas kommentar tills nu.
     Just nu skriver jag (okej, ska skriva) en text om Nederländernas vattenförbrukning de senaste 30 åren baserat på en tabell, kul va? I vanliga fall gillar jag kursens skrivuppgifter, men detta är ett verkligt bottennapp. Det är roligare att skratta åt(med!) sin familj.
Ellen, syster sa...
WHAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!?!? Är Barney bög?! Eller va menar du? Linnea är nästbäst
samma som innan sa...
Och JAAAAAA Malmö vann, så guttguttgutt.
Pappa sa...
Hej Linnea! Vem är Barney? Din blogg är så spännande att läsa. Hälsningar Pappa
Tatiana sa...
eergisteren al getest
Världens Bästaste Syster Anneli förkortat VBSA sa...
haha, pappas kommentar var så ooootroligt bra! "Vem är Barney? Din blogg är så spännande att läsa." han vet icke vem barney är men det är såå spännande läsning! titlarna börjar bli svårare, utom den idag alltså... igår menar jag :) kiiiiiss kiiiss PS: "Linnea är nästbäst" poff på ellen!

2 kommentarer:

  1. Skulle bara testa var och vilket namn som dök upp. Går inte att lite på ny teknik. Idag, t.ex. fick jag berätta för någon (vanlig linjetelefon) att jag hade skrivit till henne på facebook. Var tog det meddelande vägen? Cyberrymden.

    SvaraRadera
  2. Attans bananer att man inte kan gilla kommentarer på din blögg. Aja, jag gillar mammis kommentar btw :)

    SvaraRadera