torsdag 23 september 2010

The one about panik

Imorgon åker jag till Paris. Idag glömde jag att jag hade min första språkkurs i nederländska, som snabbt blev en avancerad kurs av samma slag. I helgen ska mitt rum vara gästrum, jag ska städa ikväll (inatt) för jag glömde språkkursen. Jag ska packa. Min mobil kommer inte fungera utanför Holland, så jag hoppas jag hittar Hanna. Blev lättad när hon precis loggade in på skype och vi bestämde vi skulle ses vid metron. Jag måste lära mig säga "Var är metron?" på franska. Imorgon ska jag sitta sju timmar på en buss, sova sju timmar på en buss?

Sen har jag även drabbats av detta. Vilket resulterat i att efter min nästa Antwerpen-trip, näst-nästa helg, har jag bestämt mig för att ha en internetfri (facebookfri) månad, eller ja, okej vecka. Nyhetsflödet får komma från tv.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar